You are here

Haydi Gezelim

Haydigezelim.com

haydigezelim - 4.png

Seyahat ve gezi deyince akla ilk gelen siteler arasında yer almak için yola çıktık.

seyahat için öneriler, seyahat türleri, seyahat ve gezi rehberi…

kıtalar, ülkeler, şehirler…

gezilecek, görülecek yerler, yeni tatlar, lezzetler…

mekanlar, oteller, cafeler, barlar, gece hayatı, alışveriş…

eğlence, spor…

denizler, tatil yerleri, keşfedilecek yerler…

Haritalı Mekan Rehberi

İşletmenizi haritalı firma rehberimize ekleyebilirsiniz. Firma rehberinde size özel sayfada firmanızla ilgili aşağıdaki bilgileri paylaşabilirsiniz.

• Tarihçe ve hakkınızda yazısı
  • Hizmetleriniz ve ürünleriniz
  • Sunduğunuz fırsat ve kampanyalar
  • İletişim bilgileriniz (web, telefon, eposta, adres, harita, ulaşım bilgisi, sosyal medya hesaplarınız)
  • Fotoğraf Albümü (Ürün resimleri, mekan resimleri, ...)
  • Videolu tanıtımınız
  • Değerlendirme ve yorumlar

Mekan İnceleme

HODRİ MEYDAN !

İşletmenize, hizmet ve ürünlerinize güveniyorsanız bu hizmetimiz tam size göre. Sunduğunuz hizmet ve ürünleri gelip yerinde inceliyoruz. Mekanınızı bizim gözümüzle resimliyor, ürün ve hizmetlerinizle ilgili yorumlarımızı tarafsız bir şekilde paylaşıyoruz.

Tadım Etkinliği

Sosyal medya ihtiyaçlarınız için gerçek bir fırsat

Mekanınızı, ürün ve hizmetlerinizi geniş kitlelere daha hızlı ulaştırmak istiyorsanız. Birlikte çalıştığımız blogger, instablogger ve youtuberlarla birlikte mekanınıza geliyoruz. Hep birlikte bizimle paylaştıklarınızı biz de takipçilerimizle paylaşıyoruz.

Reklam bütçenizde tasarruf edin!

En iyi reklam tatmin olmuş bir müşterinin tavsiyesi ve tarafsız yorumudur.

Reklam için ayırdığınız bütçe ne olursa olsun, eğer abartıya kaçtıysanız, olmayan şeyleri varmış gibi gösteriyorsanız yakaladığınız etki kalıcı olmayacaktır.

Strateji ve Planlama

Önce ne istediğinizi anlıyoruz. Sonra işletmenizi, hizmetlerinizi ve ürünlerinizi inceliyoruz. İsteklerinize göre birlikte pazarlama stratejisi geliştirip; kısa, orta ve uzun vadeli satış hedefleri koyuyoruz. Tüm bunlara paralel olarak bütçenize uygun şekilde planlama yapıyoruz.

Yavaş ilerlemek isteyenlerle yavaş, hızlı ilerlemek isteyenlerle hızlı hareket ediyoruz.

Unutmayın pireden deve çıkaramayız, elimizde sihirli bir değnek de yok. Ancak bilgi ve deneyimlerimizi sizin ürün ve hizmetlerinizle birleştirerek size ivme kazandırıyoruz.